חדשות דיסני וורלד אורלנדו – שעות הקסם  כניסה מוקדמת 2018/19

תאריך פרסום: Dec 13, 2018 12:26:56 PM

כידוע – קיימת הטבה בלעדית - Magic Hours לרוכשי חבילת דיסני באחד מבתי המלון שלנו בתוך המתחם. באופן כללי הטבה זו מקנה זכות כניסה מוקדמת לפארקים של דיסני לפני הקהל הרחב או יציאה מאוחרת אחרי הסגירה לקהל הרחב. בכל יום פארק של דיסני נפתח לכניסה שעה אחת לפני או נשאר פתוח 3 שעות אחרי הסגירה ומיועד רק לאורחי בתי המלון של דיסני.

 

בנוסף, מספר מצומצם עוד יותר של לקוחות יוכלו לרכוש כניסה מוקדמת של שעתיים, בשעות הבוקר לפארק ה-Magic Kingdom בתנאי שמזימינים גם ארוחת בוקר.

7 אטרקציות יהיו פעילות ב Fantasyland: The Many Adventures of Winnie the Pooh, Seven Dwarfs Mine Train Peter Pan’s Flight, Princess Fairytale Hall, it’s a small world, Mad Tea Party, ו-Under the Sea ~ Journey of the Little Mermaid.

 

לאורחי המלונות של דיסני אשר באים לפארק בשעות ה-Magic Hours תוגש ארוחת בוקר במסעדת Cosmic Ray’s Starlight Café הממוקמת בפארק. התפריט יהיה קבוע ועלות הכרטיס למבוגר 79$ וילד 69$ (לא כולל מיסים).

 

כלומר, בנוסף לארוחת בוקר גדולה, אורחינו מקבלים שעות שהייה נוספות בפארק והטבה זו חוסכת זמן המתנה לאטרקציות בזמן שבו הכניסה לפארק ניתנת רק לאורחי המלונות של דיסני.

לתשומת לב – יש צורך להציג בכניסה לפארק גם כרטיס כניסה רגיל.

התוכנית פועלת בימי ראשון ושלישי אבל יש תאריכים סגורים.

 

בנוסף, למספר מצומצם עוד יותר של לקוחות, יש אפשרות לרכוש כניסה של 3 שעות, בשעות הערב, לשלושת הפארקים של דיסני: Magic kingdom, Hollywood Studios,  ו-Animal Kingdom, בתאריכים נבחרים שכולל גם כיבוד קל.